TERMENI SI CONDIȚII
Prin utilizarea site-ului scoaladehr.ro, înscrierea în baza noastră de date precum și achiziția produselor și serviciilor de pe site-ul www.monday.scoaladehr.ro, vă exprimați acordul cu privire la termenii și condițiile de mai jos.
DEFINIȚII ȘI TERMENI
Proprietarul site-ului www.monday.scoaladehr.ro este CAREER REFRAMING S.R.L., cu sediu social în str. Miscocestilor 12, com Maciuca, sat Ciocanari, jud Valcea, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J38/383/23.03.21, cod unic de înregistrare fiscală 41752035, telefon +40 746 335 269, email info@scoaladehr.ro , denumit în continuare Vânzător.
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.monday.scoaladehr.ro.
Vânzător – CAREER REFRAMING S.R.L.
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică ce are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică ce își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) pus la dispoziție de către Vânzător sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoană fizică ce are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugarii sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adaugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile mentionate în Comandă, care urmeaza a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.
Contract – reprezinta contractul la distanta încheiat între Vânzător și Cumpărător, fara prezenta fizică simultana a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Conținut – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic; emailurile trimise Cumpărătorilor de către Vânzătorși orice informații cu privire la Bunurile și/sau Serviciile precum și tarifele practicate de către Vânzător, communicate Cumpărătorului prin orice mijloc de comunicare electronic.
Document – prezentele Termeni și Condiții.
Tranzactie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Vânzător, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de către Cumpărător, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Daca modifica cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunta Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata.
Contractul se considera încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul postei electronice, a notificării de expediere a Comenzii.
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul în vederea efectuarii unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.
Pentru motive justificate ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuarii unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul poate contacta responsabilul pentru relații cu clientii, la adresa de email info@scoaladehr.ro pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin intermediul adresei de email și a numărului de telefon menționate mai sus.
Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
În cazul plăților prin transfer bancar Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către bancă.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinuțe în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terte parți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decat cel original intenționat de către Vânzător.
Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile prezentului document.
COMANDĂ
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adaugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în masura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării Comenzii
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător pentru confirmarea comenzii precum și în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
- plata nu a fost efectuată;
- neconfirmarea comenzii în urma contactării Cumpărătorului de către Vânzător, ca urmare a plasării unei comenzi pe sites;
- produsul nu se află în stoc.
Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea coletului și de a comunica Vânzătorului în cazul în care acestea sunt deteriorate.
Totodată, Cumpărătorul are dreptul să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumparat în masura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al Bunurilor.
ANULAREA COMENZII ȘI RETURUL PRODUSELOR
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunte la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului.
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va trimite un email la adresa info@scoaladehr.ro împreună cu o copie a facturii.
În termen de 5 zile de la data comunicarii intenției de retur, Cumpărătorul trebuie să trimită produsele la adresa specificată de către Vânzător.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul a intrat în posesia produsului returnat. Suma va fi restituită în contul Cumpărătorului.
Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vânzătorul va retine o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului în proportie de 5%-100% din valoarea initțală a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumpărătorului la recepționarea Bunurilor returnate.
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.
FACTURARE – PLATĂ
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Cumpărătorul poate opta pentru una din modalitățile de plată afișate în site: transfer bancar, plata cu cardul, plată ramburs la curier.
Pentru plata online cu cardul folosim procesatorul de plăți Stripe Technology Europe.
Costul transportului este suportat de caătre cumpărător. Informațiile privind costul transportului sunt afișate în pagina de check-out a site-ului, după introducerea datelor cumpărătorului.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de către Vânzător .
Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprima acordul să fie contactat de către Vânzător pentru confirmarea comenzii și pentru primirea facturilor în format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail info@scoaladehr.ro
LIVRAREA BUNURILOR
Livrarea bunurilor se face prin curierat rapid.
Termenul de expediere al bunurilor se face în 2-3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.
Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
Vânzătorul nu este responsabil de eventualele întârzieri ale serviciilor de curierat.
GARANȚII
Toate Bunurile comercializate de către Vânzător beneficiază de condiții de garantie conforme legislatiei în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi în ambalajele originale și provin din surse autorizate.
RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă raspunderea pentru menținerea confidentialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în masura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizarii conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.
CONFIDENȚIALITATE
Vânzătorul va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în Politica de protecție a datelor personale.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvaluire către terțe părți nu va fi facută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
Când vizitezi site-ul nostru
Colectăm informații precum adresa IP, tipul browserului, tipul device-ului pe care îl utilizezi precum și paginile pe care le vizitezi.
Totodată, colectăm informații si prin site-urile de socializare pe care le folosești pentru a accesa site-ul nostru, in funcție de permisiunile și opțiunile pe care le ai active.
Folosim aceste informații pentru a monitoriza performanța site-ului nostru și a îmbunătăți experiența pe care ți-o oferim atunci când ne vizitezi.
Pentru a afla mai multe despre datele colectate pasiv, te rugăm să consulți Politica de Cookie
În cazul în care ne contactezi
Colectăm numele, adresa de email și orice altă informație ne oferi prin intermediul mijlocului de comunicare pe care îl alegi. Folosim aceste date doar pentru a-ți raspunde la solicitare.
Când creezi un cont pe site-ul nostru
Ai opțiunea de a deschide un cont de client protejat cu parolă, prin care poți accesa datele salvate în orice moment. Colectăm numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa ta. de e-mail. Aceste informații sunt necesare pentru a îți acorda oportunitatea de a face comenzi site-ul nostru.
Poți schimba, revizui sau șterge oricare dintre aceste date și de a gestiona lucrurile cu care ai fost de acord.
Când plasezi o comandă pe site-ul nostru
Colectăm numele, numarul de telefon, adresa de email și adresa de domicilu/livrare. Avem nevoie de aceste date pentru:
- prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
- solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizîționate;
- returnarea produselor conform prevederilor legale;
- rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
- asigurarea serviciilor de support si oferirea de raspunsuri la intrebarile tale cu privire la comenzi sau la bunurile si serviciile pe care le oferim.
Când faci un transfer bancar către contul nostru
Colectăm numele si IBAN-ul. Folosim aceste date doar în scopuri financiar-contabile, pentru a-ți oferi factura precum și a ne conforma legislației fiscale din România.
Când realizezi o plată online, cu cardul, prin intermediul site-ului nostru
În cazul în care optezi pentru plata prin card de credit, datele comenzii tale sunt transmise furnizorului de plăți. Acest lucru este stabilit în Articolul 6 (1) b din GDPR UE (Regulamentul general privind protecția datelor în Uniunea Europeană). Domeniul de aplicare al datelor furnizate furnizorilor de servicii de plată corespunde standardului PSD2 (Payment Services Directive).
În cazul în care te abonezi la newsletter-ul nostru.
Colectăm numele, adresa de email și data nașterii. Folosim acete date pentru a-ți trimite informații cu privire la Monday și alte strategii de dezvoltare și performanță.
Folosim Mailchimp ca platformă de marketing. Prin continuarea înscrierii întelegi și ești de acord cu procesarea datelor tale personale de către Mailchimp. Poți consulta Politica de confidențialitate a datelor personale Mailchimp aici
Te rugăm să parcurgi Politica de Protecție a datelor cu caracter personal.
COMUNICĂRI COMERCIALE
Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținănd informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
- prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în email-urile primite de la Vânzător;
- prin contactarea Vânzătorului la adresa info@scoaladehr.ro
FORȚĂ MAJORĂ
Nici una din parți nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.
Ne poți contacta în orice moment:
- Prin email info@scoaladehr.ro
- Prin telefon 0746 335 269
- Prin postă sau curier la adresa: str. Rasăritului 26C, Pantelimon, jud. Ilfov, cod postal 077145
Prezentul document a fost actualizat in 3 noiembrie 2022.
Prin utilizarea acestui site, precum și prin crearea unui cont/plasarea unei comenzi, îți exprimi acordul cu privire la Termenii și Condițiile prezentate în acest document, precum și cu Politica de Cookie și Politica de Protecție a datelor cu caracter personal.